Rosario Dawson's House Glow Up
Rosario Dawson is showing her immense gratitude to the person she has known since she was 19. Plans to update his unique home have gone by the wayside so she wants to take over, leaning on Jonathan and Drew's superpowers to create the ultimate surprise.