I'm Here to Get Some Ears
Eight-year-old Easton lost both of his ears to a traumatic dog attack. Allison aims to restore his missing ears and his confidence. Ian seeks an upgrade for a 40-year-old eye prosthesis while teen mom Montana needs a new toe to keep up with her toddler.