Holiday Throwdown: Holiday Brunchin'
Pass the mimosas and holiday nog because Bobby Flay's daughter, Sophie Flay, is in the house. Chefs Zac Young, Eddie Jackson and Maneet Chauhan attempt to smoke Bobby and test his knowledge of international holiday flavors in the ultimate brunch battle.