Winning, Winning, Winning
The bakers aim for the top spot at the Ultimate Sugar Show in Atlanta. Maythe's sugar art is a hit with judges, Lili and RaChelle compete against one another with their sculpted cakes, and Anamaria and Monty try to beat the locals at their own game.