It Just Makes You Feel Ugly
Chrissie had a lipoma removed 14 years ago, but it’s grown back bigger than ever. It turns out to be one of the trickiest lipomas Dr Emma has ever removed. And Dr Emma has an ingenious plan to get rid of the huge wart on Sian’s foot.