Zero Plucks Given
Dr. Angie treats Laura, a Canadian with an eyebrow-raising predicament. Dr. Isha gets a whiff of Brian, a patient suffering from "Smelly Hair Syndrome." Dr. Meena sees Sherri, a stressed-out single mom with a severe case of alopecia.