Land of the Midnight Sun
The Kilchers take advantage of the high summer's extra daylight to forge ahead. Atz Lee uses a helicopter to haul in vital equipment. Jane and Charlotte battle an angry nest of wasps, while Eivin fells trees and clears land for an upgraded chicken coop.