Yes I Do, and Yes He Does
Amy and Geno struggle to deal with the past, present and future. Kecia's focus is on her engagement party, but Ernst worries about finances. Joe already has an ultimatum, but Shae has more demands. Monette's passions get a harsh reality check from John.