Can't Quit on Love
Danielle feels the curse of Mohamed. Alan rushes Kirlyam to the hospital. Cortney confronts Antonio. Devar faces the difficult morning after. Elizabeth and Andrei hit a roadblock with her family. Aika puts her foot down.