Who Does That to a Person?
Sean and Victoria hit a snag at border control after a trip to France. At a gin tasting, Calum's mom seizes an opportunity to question Marvin. Shaun comes clean to Christine about his finances. Pat invites her much younger beau to join her in Greece.