To Love and Be Wise Is Impossible
Kris prepares to meet her fiancée in person for the first time. Gabe gears up to mix business and pleasure in Colombia. Daniele preps for a reunion with Yohan in the Dominican Republic. After a two-year engagement, Jen has hopes for an Indian wedding.