The Best Mistake of My Life
Drama erupts when Colt and Debbie meet Jess' family. Angela refuses to act as a Nigerian woman. Larissa is betrayed by Eric. Elizabeth's family questions Andrei's past. Asuelu throws Kalani under the bus. Paul hopes to win over Karine with a big surprise.