Maybe in Another Life
Tigerlily and Adnan work through a big fight. Tensions between Rayne and Chidi’s sister come to head. Niles buys Matilda a ring. Vanja is smitten with Božo despite past transgressions. Brian and Ingrid get physical. Loren promises to be faithful.