Lay All Your Love On Me
Julia pressures Brandon for more boundaries with his parents. Kara and Guillermo discuss their unique birth plan. Jenny and Sumit make huge progress with Sumit's parents. Tom celebrates his big life update with Mariah by getting new teeth.