Just Keep Swimming
Stephanie's new relationship is moving fast, and she and her mom discuss the future. Ben and Akinyi visit a fertility specialist. Corey's visa expires soon, so he and Evelin decide if she will join him in the US. Cynthia and her husband move into an RV.