Apple of My Eye
It's Tammy's wedding day! Amanda and Misty arrive and take Caleb to task over his true intentions. Amy struggles to get the venue decorated and keep her emotions in check. A wardrobe malfunction and a case of cold feet threaten to derail the nuptials.