The Serial Killer's Apprentice
Dr. Ramsland shares an exclusive interview with Elmer Wayne Henley, studying his journey from groomed teen to killer in the 1973 Houston Mass Murders.
Dr. Katherine Ramsland interviews Elmer Wayne Henley, the sole survivor of the 1973 Houston Mass Murders, to unravel his chilling journey from manipulated teen to convicted killer — and the terrifying truth behind the line between victim and predator.