Reign Over Me
Former college roommates Charlie Fineman and Alan Johnson reconnect by chance five years after Charlie lost his family on 9/11.
After the loss of his wife and children on 9/11, Charlie Fineman has slipped away from reality. But his life takes a turn for the better when he runs into his old college roommate Alan Johnson, whose life is torn between the demands of career and family.