White Gate
Adrian and Ninel are among the inmates that have just arrived in one of the forced labor camps of the Danube-Black Sea Canal.
Adrian and Ninel are among the inmates that have just arrived in one of the forced labor camps of the Danube-Black Sea Canal. Gradually, they realize they are there because the communist regime wants to exterminate them all.