Anonymous
Was Edward de Vere, the 17th Earl of Oxford, the true author of Shakespeare's works?
ANONYMOUS is a fictionalized version of the life of Edward de Vere (Rhys Ifans), 17th Earl of Oxford, an Elizabethan courtier, playwright, poet and patron of the arts, and suggests he was the actual author of William Shakespeare's plays.