You Left Us to Rot
Desperate for food ahead of their Day 40 extraction, Jen pushes Trish to hunt new territory. Dan, Waz and Matt corner one of the Amazon's apex predators, a six-foot caiman. When Trish and Amber's paths cross again, tensions re-surface.