I'll Deal with Him Later
In the aftermath of her recent assignment, Villanelle is ordered to take a break. Never one to do as she's told, she goes ahead with her next mission. Meanwhile, Eve is given a dream opportunity to join a secret MI6 unit tracking Villanelle.