Jupiter's Moons
Slippy’s excited to try out his new Rocket Boosters. He’s so excited that he overloads them and becomes stranded on a dangerous moon with Madhu. It’s up to Ella to jog Madhu’s memory so they can find the right moon and save Slippy!