Stephen Collins, America’s Dad
As America’s ideal dad and pastor on "7th Heaven" for 10 years, Stephen Collins was seen as a religious and moral beacon. In October 2014, his world collapsed when a recording surfaced of him admitting to inappropriate sexual conduct with underage girls.