The Rest Is Still Unwritten
Darcey confronts Tom about an issue, and Ben must impress Akinyi's overprotective brother. Then, Rebecca has concerns about Zied's temper, Avery and Omar discuss life in Syria, and Caesar's plans to propose are up in the air.