Expecting the Unexpected
Ricky's news stuns Ximena, Hazel lets her guard down, and Michael pleads with Angela. Then, Rachel and Jon get tough news, Jesse plans another trip, and Marta runs into immigration issues. Also, Paul and Karine deal with a shock.