Hana siekia išsiaiškinti tiesą apie Karelą ir tai, ko jis nežino apie jų dukrą. Taip pat – ir apie praeitį, kurią jis nuo jos nuslėpė. Tuo metu miestelis ruošiasi po kelių dienų įvyksiančiam referendumui.