Išėjimo iš darbo sezonas
Šis dokumentinis serialas pasakoja apie privačią TV stotį mažame dykumos miestelyje – Parampe, Nevadoje. Žiūrovai stebės įvairiaspalves asmenybes prieš ir už kamerų.