Ghost Camp/Boo/Never Boop a Robot
When Lucas and friends go camping, Avocado tells a scary story. Lucas now thinks there's a ghost in the garden. Then, Lucas loves to give his friends a scare on Halloween. Finally, when Lucas boops a robot, he and his friends are chased around House!