Season-Ending Blow
Dustin disappears after a season-ending injury, leaving the crew to save their skyline with a risky "break it to fix it" plan. The new, but not improved, "deuce sluice" dredge pushes Dustin to the edge, but a win lifts crew morale, reigniting their drive.