Risky Bets
In 2021, an all-out war around GameStop breaks out when a group of internet investors band together to skyrocket the stock price of the flailing video game company -- upending Wall Street in the process.
Kieran Culkin narrates this two-part docuseries exploring the historic 2021 short squeeze of GameStop, and how a group of armchair investors and online vigilantes ultimately helped expose the dark underbelly of Wall Street.