Chapter One: Make Your Mark
Barry is a disillusioned Midwesterner who became a hitman at the urging of Monroe Fuches, an old friend who's become his handler. Sent to LA to kill a young actor, Barry accidentally interrupts an acting class and gets bitten by the acting bug.