He Wasn’t Supposed To Be Here
After three divorces between them, Roberta and Ken Samard seem to have finally found a marriage that can go the distance. Fifteen years on, they appear to be living their dream life in Oregon -- until an early morning call to 911 exposes the ugly truth.