Shawn Comes Up Snake Eyes
At a call on the Strip, tow truck driver Shawn is shocked by a six-foot python in a car's front seat. TW tangles with a motel customer twice his size. When a gun is pulled, Elmer races to rescue a fellow driver in danger. A driver's window is smashed.