Gettin' Twiggy With It/Cop Out
Mitch takes Twiggy, the class hamster, home for the weekend. When Mitch flushes Twiggy down the toilet, he emerges bigger and badder than ever. Then, a cop gets fired and blames the girls for saving the day too often.