Battle of the Block
Jeff Mauro and three chefs roll into Harrington Park, NJ, to turn a neighborhood's annual Battle of the Block Party into a world-class cooking competition. Chef Cliff Crooks helps Jeff judge as the chefs make a triple-stacked sandwich and a 5-star meal.