Bake to School: Picture This
It's picture day! Valerie Bertinelli and Duff Goldman meet the 12 kid bakers through portrait cakes with an edible photo on top and custom emojis that show off each baker's hobbies. Don't blink, because in the end, the least successful baker goes home.