Biz Kids: Logo-A-Gogo
All businesses need a logo, so Valerie Bertinelli and Duff Goldman task the biz bakers with putting their own design on a logo cake. The kids will go head-to-head in a team challenge that finally decides which cake flavor is better, chocolate or vanilla.