Washout on the Oregon Trail
Thinking they hit the jackpot, Oregon homesteaders buy their dream property -- an old schoolhouse founded by settlers on the historic Oregon Trail. But it's been a classic case of buyer beware; flooding rivers devastate their home, gardens and livestock.