Gringotts Wizarding Bank
The teams are in Gringotts Wizarding Bank, where James and Oliver Phelps ask the bakers to create 3-foot showpieces inspired by the bank's main hall, tunnels and vaults. Judges Carla Hall and Jozef Youssef are joined by Harry Potter alumnus Warwick Davis.