Rotten and Forgotten Desserts
Inspired by the lab's umami-loving mummy, John Henson tasks the bakers with creating sweet mummy treats that feature umami ingredients. Then, it's "bone appetit" for judges Carla Hall, Zac Young and Stephanie Boswell as the bakers craft skeletal desserts.