Truth or Dare
Despite sitting in the epicenter of a famous BC gold rush, a mining couple's ground yields no gold. Freddy and Juan's limits are tested as the rescue becomes a two-plant upgrade; they face off against an overcomplicated wash plant nicknamed "The Octopus."