Family Comfort
Giada De Laurentiis is making some of her favorite family recipes, including Gnocchi with Butter Thyme Sauce, which her Aunt Raffy is also making at her home. Giada checks in with her mom in Rome while making Veronica's Stuffed Tomatoes.