Giada's Tasting Menu
Giada de Laurentiis creates a small plate tasting menu with a twist. That twist is that each dish contains fennel, like Citrus Fennel Salad, Pan Roasted Salmon with Fennel Puree, Fennel Upside Down Cake and a Fennel Vodka Martini.