The Lumberjack Special
Robert Irvine ventures to the remote forests of Mackinaw City, Mich., for a seemingly impossible two-part challenge: Create a Paul Bunyan-sized dinner to feed 50 lumberjacks, and cook a logging camp-inspired dish for 250 timber show guests.