The Hot Date/The Shopping Spree
The heat is on Sgt. Hoagie and the Marzipan City Police Department to solve a mysterious crime before it ruins his amorous evening plans. Then, Mung, Chowder and Shnitzel go on a wild spending spree after Truffles comes down with a cold.