Gluten for Punishment
Something fried in the appetizer basket is a bit of a head-scratcher for the chefs, and the competitive fire is strong in the entree round as they pull some curious fusion tacos from the basket and hustle to put together plates.
Gluten for Punishment
Something fried in the appetizer basket leaves the chefs scratching their heads.