Magical Creatures
Kristin Chenoweth challenges five teams of cake and sugar artists to create new creatures for Candy Land. Judges Nacho Aguirre and Aarti Sequeira send one team home, and David Bromstad shares a behind-the-scenes look at the making of Candy Land.