Port St. Lucie
Guy Fieri summons his buddy Noah Cappe to join forces chefs Joe Sasto and Aarti Sequeira and explore the restaurants of Port St. Lucie, Florida. They dive into Japanese, Jamaican, Cuban, Greek and American faves all to find the best bite in town!