Tummy Ache
Team Tennyson goes on a tour of the new Biggie Box Candy Store, but when Toothache breaks out and kidnaps the owner, Mr. Biggie, it is up to Ben to stop the monstrous dentist and save the candy man and his wondrous candy store.